Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schilder gezocht (niet te duur)

  • Jansen

    Wij zijn op zoek naar een schilder in de regio Sint Anthonis met een niet zo hoog uurtarief (de meeste vragen tegenwoordig 40 euro!!!). Weten jullie misschien iemand?

  • leo

    Hallo ik schilder al 25 jaar en mijn uur tarief is Euro 25,=

    Kan referentie's en of foto's van mijn schilderwerk doorgeven

    leo's schilderwerk

    06.34202180

  • ad

    hoi,ik vraag maar 15 euro.

    en waar ik werk zijn ze allemaal tevreden.

    dus als u wil mail me maar.

    groetjes adJansen schreef:

    >

    > Wij zijn op zoek naar een schilder in de regio Sint Anthonis

    > met een niet zo hoog uurtarief (de meeste vragen tegenwoordig

    > 40 euro!!!). Weten jullie misschien iemand?

  • hege schilderwerken

    ons uurtarief is 32,50 ma vaak is men met een afgesproken aanneem prijs beter af zodat beide partijen weten waar ze aan toe zijn vriendelijke groet joop

  • roel

    hoi,

    Ik schilder aan 13,5 euro en werk alles tot in de puntjes af.

    groeten

    0496514044

  • P.Hijnen

    Goedeavond mijnheer, mevrouw,

    Indien u nog op zoek bent naar een schilder, kunnen wij u een uurtarief van € 6,75 incl.19%b.t.w. aanbieden, in het winterseizoen krijgt u het materiaal van n.b. Sigma gratis. Wij hopen voor u, dat het volgende geen bezwaar is;

    - indien u werkzaamheden heeft op een verdieping of hoger dan 1,1m mij even moet dragen of optillen, want ik heb nl. geen benen,

    - indien het werk lager is dan 0.67m moet u het zelf even schilderen(de verf blijft gratis) want er zit nl. een steun om mijn lijf, die het onmogelijk maakt om te bukken.

    Wij hopen u hiermede een passende aanbieding te doen toekomen en vernemen graag uw reactie.

    Gegroet,

    Peter zonder Been.

  • Handy Help Schilderwerken

    Ja natuurlijk weten wij dat, kijk even op onze site aub www.handyhelp.nl, nu wintertarief 25 euro p.u.

    Groetjes,

    Vic

  • Paolo Iannello

    ik ben een zzp' r. en ik ben al 4 jaren schilder, zowel renovatie als nieuwbouw.

    ik heb interesse in werk.

    mijn tel.nr. is 06-12752900.

    groetjes

  • peter

    Moet niet veel gekker worden

  • Martien Hormes

    Hallo,

    Ik heb een 1-mans schildersbedrijf waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat.

    Voor betaalbaar goed schilderwerk kunt U contact met me opnemen, zodat we

    een afspraak kunnen maken voor een geheel vrijblijvende offerte.

    Graag hoor ik van U.

    Mvg Martien